Team Leader

Team leader vede tým zaměstnanců, motivuje jednotlivé členy k plnění nastavených cílů, deleguje práci, stanovuje termíny, sleduje plnění úkolů a hodnotí jejich výkony. Podílí se na náborovém procesu a školení nových zaměstnanců. K náplni jeho práce patří především komunikace, a to jak mezi členy týmu, tak širším vedením společnosti. Pravidelně pořádá setkání, kde prezentuje možná zlepšení a strategie. Zprácovává zprávy o výkonu jednotlivých pracovníků. Na pozici teamleadera se uplatní človek s vynikajícími komunikačními schopnostmi, přirozenou autoritou, schopností naslouchat, motivovat, vést lidi a zároveň s empatií a organizovaností.

Nabídky práce pro Team Leadery

Nechceš přijít o žádnou nabídku z managementu?

Nech nám svůj e-mail a dáme ti vědět s novinkami! Dle našich pravidel.

Články pro Team Leadery

Testy pro Team Leadery

Hledáte lidi z managementu?

Zdarma registrovat firmu

Další obory z managementu

© 2012 - 2018 StartupJobs.com s.r.o.